31 Ağustos 2014 Pazar

Rick Riordan Şimsek Hırsızı E-Kitap İndir

  1 yorum







Percy Jackson'u duymayan kalmamıştır sanırım. Mitoloji deyince son yıllarda akla gelen ilk isim o oluyor. Filmleri birer rezalet olsa da... Bunu kitabı okuduktan sonra çok daha iyi fark ettim.

Percy Jackson 12 yaşında bir Fury'nin saldırısına uğradığında, kendisi hakkında birçok şeyi öğreniyor. Mesela Yunan tanrılarının kanlı canlı olduğunu. Babasının da bir Tanrı olduğunu ve okuma ve yazmadaki güçlüklerinin, hiperaktifliğinin aslında genetik bir özellik olduğunu. Melezler kampına gittiğinde ve Zeus'un Şimşeğinin çalındığını öğrendiğinde tüm hayatı dönülmez bir şekilde değişiyor. Çünkü herkes ondan şüpheleniyor, halbuki bizim oğlan masum.


Şimdi diyeceksiniz bu kız neden yukarıda bu özeti yazdı, biliyoruz! Bilmeyenleri de düşünmeli ama. Percy Jackson beklediğimden çok ama çok daha akıcıydı, bir seferde yutulabilecek hatta yetinmeyip devamı da okunabilecek cinsten. Yalan söylemeyeceğim, bu kadar beklemiyordum. Herkes bana okumalısın deyip duruyordu, ama kitapların zamanı olduğuna inanan biriyim ve bugün okuduğum ve bitirdiğim için memnunum.





Yunan mitolojisini unuttuğumu da fark ettim. Lanet olsun, çok da severim üstelik!!! Görüntü aklıma geliyor ama centaur'un adı gelmiyor. Sinir bir durum anlayacağınız. Neyse sonradan toparladım.

Annabeth ve Percy'nin hayatları insanın kalbini kırıyor doğrusu. 12 yaşında ve 7 yaşında ufacık çocukların bu kadar büyük yükler kaldırması iç sızlatır cinsten. Annabeth'in bu kadar da odun olacağını hiç düşümemiştim. Benim annem Athena, seninki ise Poseidon bu yüzden düşman olmalıyız ne demek ya?

Kitapta en sevdiğim şey ise Medusa çıkmazıydı, beklemediğiniz yerden fırt diye beliriyor bu yılan kadın. Çok eğlenceli saatler geçirmemi sağladılar.


                                                                             İyi Okumalar



                                                                        Pdf indir | ePub indir

1 yorum :

  1. Bir şey bulunamadı yazıyor, düzeltebilir misiniz? :(

    YanıtlaSil