11 Eylül 2014 Perşembe

Anita Blake Serisi E-Kitap İndir

  Hiç yorum yok

"Doğru söylüyordu. Kapıyı kapatıp onu karanlık ve sıcak yolda bıraktım. Ölüleri diriltip yaşayan ölüleri huzura kavuşturuyordum. Yaptığım şey, kimliğim buydu. Eğer motivasyonumu sorgulamaya başlarsam, vampirleri öldürmeyi de bırakırdım. Bu kadar basitti. Bu gece motivasyonumu sorgulamıyordum, o zaman hala, bana verdikleri ismi taşıyan bir vampir avcısıydım. Ben Cellatım." Ruhun karanlık arzularını, Laurell K. Hamilton'dan daha iyi kimse bilemez. New York Times çok satanlar listesinin üst sıralarından inmeyen Hamilton, Suçlu Zevkler'de bizi Anita Blake ile tanıştırıyor. Anita, esmer, ufak tefek ama çok tehlikeli bir ölü diriltici ve vampir avcısı. Fakat şehrin en güçlü vampiri onun yardımına ihtiyaç duyunca, Anita en büyük korkusuyla yüz yüze geliyor: Karşısında kendi duyduğu açlığı Anita'da da uyandırıp onu baştan çıkartabilecek bir adam var. Karanlık sokaklarda bir köşeye sinmiş, avlanmayı bekleyen yaratıkların korktukları tek bir kişi var: Anita Blake...


İkinci kitabımızda Anita, kendisine bir ölüyü dirilmek için yüksek miktarda para teklif eden bir adamla uğraşmak zorunda. Ama tek derdi bu değil tabii ki. Ortalarda dolanan katil bir zombi, herkesi telaşa dşürüyor ve polis yine Anita'dan yardım istiyor. Üstüne üstlük Richard Zeeman ile çıkmaya başlayan Anita'nın peşinde, kendisinden vazgeçmeye hiç de niyetli olmayan sadık aşığı Jean Claude da var. Anita'nın işi her gün biraz daha zorlaşıyor yani.

Pdf formatında bütün serisi...

Şifreli olanlar yanında şifre olarak belirtilecek.

1- Suçlu Zevkler - Guilty Pleasures Şifre : CADDI
2- Gülen Ceset - The Laughing Corpse
3- Lanetliler Sirki - Circus of The Damned Şifre : CADDI
4- Kaçık Kafe - the Lunatic Kafe
5- Kanlı Kemikler - Bloody Bones
6- Ölüm Dansı - The Killing Dance
7- Yanmış Kurban - Burnt Offerings
8- Mavi Ay - Blue Moon
9- Karacamdan Kelebek - Obsidian Butterfly
10- Zincirlenmiş Narkissos - Narcissus in Chains
11- Gökmavisi Günahlar - Cerulean Sins
12- Şeytani Düşler - Incubus Dreams Şifre : www.twilightturk.com
13- Micah 
14- Ölümcül Dans - Dance Macabre Şifre : www.twilightturk.com
15- Harlequin Ölüm Cezası - The Harlequin Şifre : www.twilightturk.com
16- Kara Kan - Blood Noir Şifre : www.twilightturk.com
17- Günah Pazarı - Skin Trade
18- Flört - Flirt
19- Kurşun - Bullet Şifre : e-kitaphane

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder